wtorek, 21 maja 2013

Prolog

Biegnij ! Biegnij szybciej ! 
To była jedyna myśl,która była w mojej głowie gdy biegłam przez ciemną ulicę. Byłam przerażona a do oczu napływały mi łzy. Chciałam by to już się skończyło.
Niech się stanie co ma się stać ! 
- Nie uciekaj .... i tak Cię złapię - wyraźnie zabrzmiał jego szyderczy głos w mojej głowie. Przyspieszyłam chociaż nie miałam już sił. Zmotywowało mnie to,że jeśli się teraz poddam, zginę. Odwróciłam się by sprawdzić jaką mam nad nim przewagę. Zwolniłam gdy spostrzegłam,że za mną nikogo nie ma. Zatrzymałam się i próbowałam wyrównać oddech. Po dłuższej chwili znów się odwróciłam, stał tuż przy mnie. Krzyknął mi tym swoim wampirzym krzykiem prosto w twarz pokazując swoje białe kły. Przerażona upadłam na ziemię raniąc się w kolano. Stanął nade mną, czułam jego zapach,który wywołał u mnie ciarki. Po moich brudnych policzkach spłynęły łzy. Nie wywołał ich ból bo dzisiejszym wieczorze, lecz złamana obietnica Justina.Obiecał,że zawsze będzie przy mnie,że będzie mnie chronił...
- Przestań o nim myśleć ! - krzyknął kopiąc mnie w żebra. Nachylił się nade mną na tyle blisko,że czułam jego oddech na swojej twarzy.- Kocham Cię bardziej niż on, dam Ci to na co zasługujesz a nawet więcej. Daj mi tylko szanse i zostań przy mnie na całą wieczność...dosłownie. - Wyszeptał ponownie pokazując swoje białe kły sycząc przy tym. Zbliżył się do mojej szyi chcąc bym stała się tym czym on jest. Chciałam się podnieść i uciec ale przytrzymał mnie z całej siły przy ziemi. Wbił paznokcie w moje ramiona przez co zajęczałam z bólu. Nie byłam wystarczająco silna by go powstrzymać. Ja nie...ale Justin tak.  Podniósł go i pchnął na maskę samochodu. Jemu nic się nie stało ale pojazd został lekko uszkodzony. Szybko się podniosłam  i próbowałam uciec ale nie miałam sił. Justin chciał mi pomóc. Podszedł do mnie i chwytając mnie za ramiona spojrzał mi w oczy
- Przepraszam...-wyszeptał po czym został odciągnięty. Oparłam się o drzewo a obraz przed oczami  zamazał mi się, zakęciło mi się w głowie i upadłam na ziemię. Ostatnie co widziałam to dwie walczące postacie...
~ ~ ~ ~ ~
To tyle jeśli chodzi o prolog :) Mam nadzieję,że się podobało. Na pierwszy rozdział zapraszam w przyszłym tygodniu. Jeśli zostawicie swoje nicki z twittera to będę Was informować :) 
@UMakeMeLaugh69

9 komentarzy:

  1. świetnie się zaczyna. Coś nowego jeszcze czegoś takiego nie czytałam. Przyznam zaciekawiło mnie. Możesz mnie informować? @evenBiebs ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze, moja dawna faza na wampiry (a miałam ją naprawdę sporą, czytałam każdą książkę o wampirach jaka wpadła mi w ręce) całkowicie zniknęła i wampiry mnie nie ruszają, więc na począttku jak zobaczyłam słowo ''wampir'' pomyślałam sobie ~ boże, nie. (sorry) W tym rozdziale nic takiego się nie wydarzyło i za bardzo nie wiem o co chodzi, no ale to w końcu prolog :) Nie mogę ocenić po pierwszym rozdziale czy to będzie marne, fajne czy zajebiste. Narazie moje zdanie o tym jest obojętne, ale nie wiadomo co wydarzy się dalej, więc poinformuj mnie proszę o następnym rozdziale, może mnie zainteresuje <3 @FlyWithMe_Enjoy
    ps. nie pomyśl sobie o mnie jak o jakieś suce, bo wiem, że ten komentarz nie jest... olśniewający z twojego punktu widzenia, ale nie trafiłaś w mój gust, ale może to się zmieni gdy przeczytam dalsze wydarzenia tego bloga? przekonaj mnie hahaha. a po za tym mimo fabuły super piszesz, to się liczy. dlatego mnie nie odepchnęłaś całkowicie i chcę czytać dalej. gyd opowiadanie jest marne i styl pisarza też to klapaa :< ale lubię cię i przepraszam za ten komentarz <3
    jeszcze raz, informuj mnie na @FlyWithMe_Enjoy
    ps2. A CO JAK TEN PROLOG TO BYŁ SEN? ;O dobra, nie wiem, czekam na kolejny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. przeboskie *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać 1 Chaptera *-* GENIALNE !

    OdpowiedzUsuń
  5. aww genialne! ;D
    świetnie piszesz ;)
    mogłabyś powiadamiać mnie na tt?
    @Mrs_Narry
    zapraszam do mnie http://dusza-pragnaca-pomsty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest za przeproszeniem ZAJEBISTE
    Proszę powiadamiaj mnie @kudlata1351

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest za przeproszeniem ZAJEBISTE
    Proszę powiadamiaj mnie @kudlata1351

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest za przeproszeniem ZAJEBISTE
    Proszę powiadamiaj mnie @kudlata1351

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo ..fajny prolog ^^
    Idę czytać dalej.
    SS.

    OdpowiedzUsuń